Meer over Facility management & Hospitality
“Facility management & Hospitality”: een mond vol om uit te spreken. Maar het is ook handenvol werk om gastvrij en doelgroepgericht te zijn. Toch is dit cruciaal voor uw cliënten en medewerkers.
Oprechte aandacht
Hoe zorgt u dat uw dienstverlening past bij de wensen van uw doelgroep? Hoe zorgt u voor vlotte en effectieve processen? En voor gemotiveerde en passievolle medewerkers? Uw cliënten verdienen een goede dienstverlening. En uw medewerkers een prettige werkplek. Daarom bouwen wij samen met u aan een gastvrije organisatie met optimale faciliteiten.
Hierbij is het belangrijk dat uw zorgorganisatie mee verandert in een snel veranderende wereld. Soms is het zelfs noodzakelijk om van organisatiestructuur te veranderen. Denk aan de scheiding tussen wonen en zorg. Of aan fusies en (de)centralisatie. Wij helpen u om uw facilitaire organisatie opnieuw in te richten. Daarbij verliezen we geen moment onze oprechte aandacht voor uw medewerkers en cliënten.
Draagvlak en commitment
Onze facilitaire adviseurs bieden u meer dan alleen een oplossing. Zij kijken proactief naar uw hele bedrijfsproces. Samen met u nemen zij een kijkje buiten de gangbare kaders. Om zoveel mogelijk draagvlak en commitment te creëren, betrekken zij uw management en medewerkers tijdens verschillende fases van het proces. Erg belangrijk voor een succesvol resultaat!
Ik heb interesse in dit onderwerp
Onze specialisten

Anouk van den Bogaard
projectmedewerker
Antoinette van Alphen
manager
Bart Noordhof
adviseur
Gerrianne Brands
secretaresse
Günther Soumokil
adviseur
Jeanine de Vries
adviseur
Jelle Tigelaar
manager
Mathijs Ras
adviseur
Michel van Tilborg
adviseur
Remko van der Graaff
manager hospitality & facilitair