business consultant
Als business consultant zorglogistiek en – registratie help ik organisaties bij een tijdig en een zo volledig mogelijke zorgregistratie en -declaratie. Ook zoek ik waar mogelijk naar een optimaler proces en zet daar een verbetertraject in.
Wanneer zorgorganisaties en met name de zorgadministraties ondersteuning nodig hebben, spring ik graag bij om hen te ondersteunen. Dit kan onder andere zijn bij achterstanden, wijzigingen in wet- en regelgeving, langdurige afwezigheid van collega’s of herstructureren van processen. Met mijn werkervaring vanuit de zorg en als functioneel beheerder, maakt dat ik vanuit diverse invalshoeken mee kan denken over de meest efficiënt en volledig mogelijk manier van registratie. Graag denk ik met de zorgmedewerkers mee om het voor hen zo aangenaam mogelijk te maken.
Wat mijn werk zo leuk maakt is de afwisseling en de spil te zijn tussen verschillende afdelingen. Binnen de zorgadministratie maak je verbinding met diverse afdelingen om samen tot een mooi resultaat te komen. Dit geeft veel voldoening. Daarnaast is het zien van de verschillende zorgorganisaties een toegevoegde waarde om zo van elkaar te leren.

Teamleden

Birgitta Vrins
business consultant
Ellis Vlessert
business consultant
Florian Maissan
manager
Jennifer Lakerveld
business consultant
Johan van Houwelingen
Bestuurder
Laurens Huurman
trainee
Lieke van Uden
business consultant
Marcel Melenhorst
Bestuurder
Marit Roovers
business consultant
Marloes Raaijmakers
business consultant
Myrte Gosens
trainee
Nicole Schut
business consultant
Petra Anand
senior business consultant
Robbert Hengeveld
business consultant
Sandra de Jong
management assistente
Sandra Kouwenberg
business consultant