business consultant
Als business consultant op het gebied van zorglogistiek en –registratie spring ik in op de zorgadministratie om een helpende hand te bieden. Dit is nodig om werknemers te ontlasten en werkvoorraden mee op te pakken om verdere achterstand, met alle gevolgen van dien, te voorkomen.
Wanneer ik bij een organisatie kom, pak ik snel het werken met het ECD op. Naast het berichtenverkeer met gemeentes en zorgkantoren, zorg ik ook samen met de medewerkers van de zorgadministratie voor de indicaties. Mijn werkervaring bij het zorgkantoor draagt er aan bij dat ik eenvoudig de weg door de regelgeving en processen van de Wlz weet te vinden.
Door bij verschillende zorgorganisaties te mogen werken, zie en hoor ik veel verschillende dingen. Ik vind het persoonlijk erg leuk om hetgeen ik de ene dag bij zorgorganisatie X geleerd of ontdekt heb, de volgende dag bij zorgorganisatie Y ook over te kunnen dragen en de week erna weer vice versa. Zo kan ik bijdragen aan het vergroten van de beschikbare kennis en het optimaliseren van de werkzaamheden binnen de zorgorganisaties, van hele kleine tot grote dingen.

Teamleden

Ellis Vlessert
business consultant
Florian Maissan
manager
Jennifer Lakerveld
business consultant
Johan van Houwelingen
Bestuurder
Laurens Huurman
trainee
Lieke van Uden
business consultant
Marcel Melenhorst
Bestuurder
Marit Roovers
business consultant
Marloes Raaijmakers
business consultant
Myrte Gosens
trainee
Nicole Schut
business consultant
Petra Anand
senior business consultant
Remco Leenders
trainee
Robbert Hengeveld
business consultant
Sandra de Jong
management assistente
Sandra Kouwenberg
business consultant