medewerker finance

Als medewerker finance ben ik dagelijks verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig verwerken van operationele werkzaamheden met betrekking tot de financiële administratie van diverse zorgorganisaties.

Ik zorg ervoor dat balansrekeningen, maandelijkse rapportages en het balansdossier op orde zijn. Daarnaast verzorg ik ieder kwartaal de belastingaangifte. En vanuit onze servicedesk beantwoord ik vragen van klanten en zorg ik voor oplossingen en verbeteringen. Ook breng ik samen met collega’s verschillende administratieve processen in kaart. Het uiteindelijke doel hiervan is om een ideaal concept voor alle denkbare administratieve processen te kunnen bieden aan zowel bestaande als nieuwe klanten.

Al met al een veelzijdige en afwisselende functie dus, waarbij ik vooral het contact met klanten en collega’s erg leuk vind. Een prettige bijkomstigheid is dat dit zich afspeelt in de zorg. Geen enkele dag is hetzelfde waardoor ik veel uitdaging en plezier in mijn werk heb.

Lianne van Munster