business consultant
Als business consultant zorgcontrol help ik organisaties bij een tijdige en zo volledig mogelijke zorgregistratie en -declaratie. Ik zoek daarbij altijd naar het optimale proces en zet zo nodig een verbetertraject in.
Mijn ervaringen binnen de verschillende zorgsectoren hebben ertoe geleid dat ik met alle financieringsstromen bekend ben en me comfortabel voel om zowel op operationeel als coördinerend niveau werkzaamheden op de zorgadministratie uit te voeren. Daarnaast heb ik een grote interesse voor zorgcontractering, inmiddels heb ik binnen het sociaal domein enige ervaringen opgedaan op dit gebied. Deze kennis neem ik graag mee naar mijn opdrachten, om vraagstukken vanuit een bredere invalshoek te benaderen.
Ik zie het als cruciaal dat verschillende teams en afdelingen binnen een zorgorganisatie goed samenwerken. Alleen samen lukt het om het proces écht gestroomlijnd te laten lopen, bovendien levert dat, naar mijn idee, het meeste werkplezier op.
Dat geen dag hetzelfde is maakt mijn werk uitdagend en erg leuk. Bovendien kan ik door de brede kennis die mijn andere AAG-collega’s hebben, vraagstukken vanuit een organisatie altijd met hen bespreken om zo tot een beter of vollediger antwoord te komen. Voor mijn gevoel stap ik dus nooit echt alleen een zorgorganisatie binnen.

Teamleden

Birgitta Vrins
business consultant
Ellis Vlessert
business consultant
Florian Maissan
manager
Jennifer Lakerveld
business consultant
Johan van Houwelingen
Bestuurder
Laurens Huurman
trainee
Lieke van Uden
business consultant
Marcel Melenhorst
Bestuurder
Marit Roovers
business consultant
Marloes Raaijmakers
business consultant
Myrte Gosens
trainee
Nicole Schut
business consultant
Petra Anand
senior business consultant
Robbert Hengeveld
business consultant
Sandra de Jong
management assistente
Sandra Kouwenberg
business consultant