manager
Als business consultant ondersteun en adviseer ik zorgorganisaties bij het efficiënt inrichten van de processen rondom de cliëntenadministratie, productieregistratie en de verantwoording.
Ik help zorgorganisaties bij het optimaliseren van de zorgadministratieve processen en het declaratieproces zodat er geen opbrengsten verloren gaan. Ik toets de volwassenheid van de processen en systemen en kijk samen met de organisatie hoe deze zo goed mogelijk, integraal kunnen worden ingericht. Ik ben mij er van bewust dat de serviceorganisatie van een zorgorganisatie nauw samen moet werken om samen in control te zijn.
Ik heb ervaring bij zorgorganisaties in de Gehandicaptenzorg, GGZ, VVT en RIBW als het gaat om de selectie, implementatie of inrichting van het Elektronische Clienten Dossiers (ECD).
Ik vind het leuk om organisaties verder te helpen bij het efficiënt inrichten van de back office en verlies daarbij niet de cultuuraspecten uit het oog.
Florian treedt ook regelmatig op als docent voor AAG opleidingen.

Teamleden

Birgitta Vrins
business consultant
Ellis Vlessert
business consultant
Florian Maissan
manager
Jennifer Lakerveld
business consultant
Johan van Houwelingen
Bestuurder
Laurens Huurman
trainee
Lieke van Uden
business consultant
Marcel Melenhorst
Bestuurder
Marit Roovers
business consultant
Marloes Raaijmakers
business consultant
Myrte Gosens
trainee
Nicole Schut
business consultant
Petra Anand
senior business consultant
Robbert Hengeveld
business consultant
Sandra de Jong
management assistente
Sandra Kouwenberg
business consultant