Zuidwester is een zorg- en dienstverlener voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking, niet aangeboren hersenletsel en stoornis in het autismespectrum. Ruim 2.000 medewerkers en 600 bieden hen ondersteuning in het hebben van regie op het eigen leven, op het gebied van wonen, dagbesteding, werk, individuele begeleiding en behandeling. Dit doen zij in Zuid-Holland, Zeeland en West-Brabant, vanuit de woningen van Zuidwester en bij cliënten thuis.

Desirée van Loon-Stolk, manager administratieve bedrijfsvoering bij Zuidwester, vertelt waarom de organisatie heeft gekozen voor de dienstverlening van AAG.

Vraag van klant

Door het vertrek van een senior medewerker en twee zieke collega’s was de afdeling Zorgadministratie van Zuidwester onderbezet. Dit personeelstekort moest worden opgevangen.

Oplossing van AAG

Eén van onze specialisten is op interim basis aan de slag gegaan bij Zuidwester. Ze verving de (vertrokken) senior medewerker en heeft een nieuwe medewerker ingewerkt. Ook heeft ze de organisatie geadviseerd over mogelijke verbeteringen in het administratieproces.

Meerwaarde van AAG

De medewerker van AAG zette zich vol overgave en gericht om de klus te klaren in. Ze deed alles om te zorgen dat de kwaliteit naar behoren is, maar schoot niet door in de perfectie/details. De kennis waarover ze beschikt stelt ze beschikbaar voor de personen waarmee ze werkt. Structurele kennisoverdracht.

Ik zou AAG zeker aanbevelen bij andere organisaties. De medewerkers gaan zoals gezegd voor de opdracht en zijn toegewijd. En bekijken hoe de klant het beste wordt ondersteund met hun inzet in uren en kennis.

De specialist van AAG zet zich vol overgave in voor de opdracht, is flexibel en deelt daarnaast haar kennis ook met collega's.

Desirée van Loon-Stolk Manager administratieve bedrijfsvoering

Deel deze referentie

Meer weten over detachering van medewerkers cliëntadministratie? Neem contact met mij op!

Betty Paul
Betty Paul business consultant
06 51562833
b.paul@aag.nl