Yulius helpt kinderen, jongeren en volwassenen met psychische problemen. Yulius is gespecialiseerd in geestelijke gezondheidszorg en biedt speciaal onderwijs.

AAG was bij uitstek dé partij voor Yulius om in te zetten voor het project op het gebied van selfservice, omdat de expertise van AAG zich bevindt op het vlak van bedrijfsvoering in de zorg.

Resultaten

Mathijs Ras en Anouk van den Bogaard, beiden adviseur bij AAG, hebben in samenwerking met Yulius een versimpelde versie ontwikkeld van het Selfservice Portal.

Het portal wordt ingezet voor het ophalen van vragen, storingen en potentiële opdrachten bij de interne klant. Daarnaast is er een actievere rol gecreërd voor het Servicebureau, waar meldingen worden verwerkt, gemonitord en afgehandeld.

Voorheen diende de interne klant een veelheid aan formulieren in te vullen op het Selfservice Portal, dat is nu teruggebracht naar 3 formulieren. De Servicebureau medewerker heeft nu de taak om meer uit te vragen bij de klant om zo de melding te concretiseren en al dan niet de vraag achter de vraag te achterhalen.

Door deze wijzigingen is de interne klant minder tijd kwijt aan het indienen van een vraag of storing, waardoor de drempel van het melden aanzienlijk is verkleind. En door de actieve rol van het Servicebureau wordt er duidelijk gecommuniceerd richting leveranciers en interne experts én wordt direct de juiste expert ingezet.

Mathijs en Anouk hebben hun kennis en ervaring op het gebied van selfservice met Yulius gedeeld waardoor zij met een andere blik naar de gangbare aannames en oplossingen keken. Hierdoor zijn er stappen ondernomen om een verbetering te bewerkstelligen.

We hebben Mathijs en Anouk ervaren als professioneel, toegankelijk, nieuwsgierig en met een open blik kijkend naar het gezamenlijke doel waardoor we de interne klant nog beter van dienst kunnen zijn.

Daphne Caboort Teamleider Hospitality Yulius

Deel deze referentie

Meer weten over dit project? Neem contact met mij op!

Mathijs Ras