De Waalboog in Nijmegen is gespecialiseerd in complexe (ouderdoms)zorg en gedragsproblematiek. De organisatie biedt zorg en behandeling thuis, in locaties, in expertisecentrum Joachim en Anna én in hospice De Linde. Er werken ruim 1500 medewerkers en vrijwilligers bij de Waalboog.

Wim Kruithof, manager vastgoed en facilitaire diensten bij de Waalboog, vertelt waarom de organisatie heeft gekozen voor de dienstverlening van AAG.

Op welke manier heeft AAG uw organisatie ondersteund?

Een adviseur van AAG heeft een aantal beleidszaken onderzocht en uitgewerkt voor de manager en soms het MT. Daarnaast is hij tijdelijk operationeel leidinggevende geweest.

Wat heeft het uw organisatie opgeleverd?

We hebben een aantal beleidsstukken ontvangen en de adviseur heeft naar tevredenheid tijdelijk de functie van teamleider FD vervangen.

Hoe draagt onze oplossing bij aan een samenhangende bedrijfsvoering?

Op basis van de beleidsstukken konden op MT- en stuurgroepniveau bepaalde keuzes gemaakt worden.

Hoe draagt deze oplossing bij aan het slimmer, sneller en menselijker maken van de bedrijfsvoering?

Door de input van de adviseur van AAG, die dat als grondhouding heeft.

Waarom AAG?

Ik was al bekend met AAG; ik weet uit ervaring dat de samenwerking altijd goed is en het gewenste resultaat oplevert tegen een scherp tarief.

Zou u AAG aanbevelen aan andere organisaties?

Jazeker!

De bedrijfsvoering sneller, slimmer en menselijker maken zit in het DNA van AAG'ers.

Wim Kruithof Manager vastgoed en facilitaire diensten

Deel deze referentie

Meer weten over interim facility management? Neem contact met mij op!