AAG wil de zorg beter maken door zorgorganisaties te adviseren en ondersteunen met méér dan alleen oplossingen.

Voorop

Onze markt verandert in een hoog tempo. Niet alleen de financiering, digitalisering van HR-processen, ICT-oplossingen en adviesvragen, maar ook de managementstructuren, vastgoedconcepten en organisatieomvang. AAG loopt voorop door deze ontwikkelingen en de klantvraag te doorgronden en onze kennis daarover te delen. En dat blijven wij de komende jaren ook doen. Daarbij staan de belangen van onze klanten altijd centraal.

AAG is AAG door de inzet van onze medewerkers. Zij worden gewaardeerd. Het onderlinge vertrouwen geeft de organisatie een natuurlijk elan met een sterke basis. Dat is essentieel voor de cultuur van betrokkenheid, respect en acceptatie. Er is een evenwichtige combinatie tussen de belangen van de klanten en medewerkers en zakelijkheid. AAG’ers zijn collegiaal, flexibel, professioneel en hebben plezier in hun werk.

Meer dan 55 jaar ervaring in de zorg.

Johan van Houwelingen Raad van Bestuur a.i.

Samen

AAG heeft succes. Door onze professionaliteit, door de innovatieve dienstverlening en doordat klanten en medewerkers op AAG kunnen rekenen. Maar vooral ook door samen te werken. Met onze klanten, cursisten en met elkaar. Dat is de basis van onze organisatie. Samen zijn wij succesvol.

Betrokken

AAG'ers zijn betrokken bij elkaar en bij de klant. We staan graag voor elkaar klaar.

Ondernemend

We spelen snel in op ontwikkelingen in de markt en gaan graag op zoek naar meer dan alleen oplossingen. In de vorm van advies, ondersteuning of door de ontwikkeling van nieuwe producten.

Grensverleggend

Onze dienstverlening houdt niet op bij het leveren van de juiste oplossing. Samen met onze klanten kijken we hoe we hún dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Loyaal

Wij zijn loyaal aan onze klanten en onze klanten aan ons. Niet voor niets hebben we met veel klanten een jarenlange relatie opgebouwd!

AAG bestaat al ruim 55 jaar. Benieuwd naar onze geschiedenis?

Lees verder

Algemene voorwaarden

Welke Algemene Voorwaarden van toepassing zijn, hangt af van de rechtspersoon (AAG Organisatie & Vastgoed, AAG Financial Services, AAG Payroll & HRM Services of AAG opleidingen), waar u mee samenwerkt of een opleiding volgt.

In het overzicht hieronder vindt u de van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden en Kamer van Koophandel nummers.

Algemene voorwaarden

Kamer van Koophandel en BTW-nummers

Hieronder vindt u de KvK-nummers en BTW-nummers per bv:

Bv Kvk-nummer BTW-nummer
AAG bv 16064062 NL8001.89.826.B01
AAG Organisatie & Vastgoed bv 16066331 NL8004.79.579.B01
AAG Payroll & HRM Services bv 16066332 NL8004.79.609.B01
AAG Beheer bv 16066333 NL8001.89.863.B01
AAG Opleidingen bv 16066334 NL8004.79.488.B01
AAG Financial Services bv 16066335 NL8004.79.531.B01
AAG Salarisadministratie en HR-Diensten bv 59398795 NL8534.60.875.B01

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Volg dan onze klachtenprocedure om deze aan ons kenbaar te maken.