AAG wil de zorg beter maken door zorgorganisaties te adviseren en ondersteunen met méér dan alleen oplossingen.

Voorop

Onze markt verandert in een hoog tempo. Niet alleen de financiering, digitalisering van HR-processen, ICT-oplossingen en adviesvragen, maar ook de managementstructuren, vastgoedconcepten en organisatieomvang. AAG loopt voorop door deze ontwikkelingen en de klantvraag te doorgronden en onze kennis daarover te delen. En dat blijven wij de komende jaren ook doen. Daarbij staan de belangen van onze klanten altijd centraal.

AAG is AAG door de inzet van onze medewerkers. Zij worden gewaardeerd. Het onderlinge vertrouwen geeft de organisatie een natuurlijk elan met een sterke basis. Dat is essentieel voor de cultuur van betrokkenheid, respect en acceptatie. Er is een evenwichtige combinatie tussen de belangen van de klanten en medewerkers en zakelijkheid. AAG’ers zijn collegiaal, flexibel, professioneel en hebben plezier in hun werk.

Maatwerk

Geen organisatie is hetzelfde. Daarom is onze dienstverlening altijd maatwerk. Of u nu tijdelijke ondersteuning nodig heeft van een van onze professionals of uw complete administratie aan ons wilt uitbesteden: wij zorgen ervoor dat onze oplossingen altijd afgestemd zijn op uw situatie.

Onze professionals ondersteunen zorgorganisaties op het gebied van:

•    Vastgoed & Huisvesting
•    Facility management & Hospitality
•    Personeel & Salaris
•    Bedrijfsvoering & Financiën
•    Zorg- & Registratieve processen

Daarnaast bieden wij organisaties diverse praktische rekenmodellen aan die de efficiency bevorderen. Dankzij de kennis en expertise van onze professionals kunnen zorgorganisaties zich volledig richten op hun core business: het verlenen van kwalitatief goede zorg.

Opleidingen en workshops

Wij delen graag onze kennis. Dit doen we door middel van (incompany) opleidingen en trainingen. Naast verschillende opleidingen geven onze professionals ook regelmatig workshops en demonstraties om u op de hoogte te stellen van nieuwe ontwikkelingen in de branche, uw geheugen op te frissen of om handige tips te delen.

Waarmee kunnen we u helpen?

Heeft u tijdelijk extra ondersteuning nodig? Wilt u uw personeels-, salaris- of financiële administratie uitbesteden? Of wilt u advies over vastgoed, facilitaire processen of business intelligence? Wij gaan graag met u in gesprek. We bespreken vrijblijvend uw vraagstukken en gaan op zoek naar méér dan een oplossing.

Geschiedenis

AAG bestaat al meer dan 55 jaar. Benieuwd naar onze geschiedenis?

Lees meer

Betrokken

AAG'ers zijn betrokken bij elkaar en bij de klant. We staan graag voor elkaar klaar.

Loyaal

Wij zijn loyaal aan onze klanten en onze klanten aan ons. Niet voor niets hebben we met veel klanten een jarenlange relatie opgebouwd!

Ondernemend

We spelen snel in op ontwikkelingen in de markt en gaan graag op zoek naar meer dan alleen oplossingen. In de vorm van advies, ondersteuning of door de ontwikkeling van nieuwe producten.

Grensverleggend

Onze dienstverlening houdt niet op bij het leveren van de juiste oplossing. Samen met onze klanten kijken we hoe we hún dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Samen

AAG heeft succes. Door onze professionaliteit, door de innovatieve dienstverlening en doordat klanten en medewerkers op AAG kunnen rekenen. Maar vooral ook door samen te werken. Met onze klanten, cursisten en met elkaar. Dat is de basis van onze organisatie. Samen zijn wij succesvol.

Cedeo-erkend

AAG Opleidingen is sinds 1995 Cedeo-erkend.

Meer informatie

Algemene voorwaarden

Welke Algemene Voorwaarden van toepassing zijn, hangt af van de rechtspersoon waar u mee samenwerkt. In het overzicht hieronder vindt u de van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden en Kamer van Koophandel-nummers per rechtspersoon.

Kamer van Koophandel en BTW-nummers

Hieronder vindt u de KvK-nummers en BTW-nummers per bv:

Bv Kvk-nummer BTW-nummer
AAG bv 16064062 NL8001.89.826.B01
AAG Organisatie & Vastgoed bv 16066331 NL8004.79.579.B01
AAG Payroll & HRM Services bv 16066332 NL8004.79.609.B01
AAG Beheer bv 16066333 NL8001.89.863.B01
AAG Opleidingen bv 16066334 NL8004.79.488.B01
AAG Financial Services bv 16066335 NL8004.79.531.B01
AAG Salarisadministratie en HR-Diensten bv 59398795 NL8534.60.875.B01

Klachtenprocedure

Als een Register Valuer ‘regulated by RICS’ beschikken wij over een klachtenprocedure die voldoet aan de gestelde eisen. Heeft u een klacht? Volg dan onze klachtenprocedure om deze aan ons kenbaar te maken.

Wij gaan zorgvuldig met gegevens om. In ons privacy statement leest u alles over welke gegevens wij registreren met welk doel.