In het kort
Een facilitaire dienst die past bij jouw zorgorganisatie én jouw klanten
Binnen veel organisaties worden er heldere doelen opgesteld. De rol van de facilitaire afdeling is echter vaak minder helder of wordt zelfs niet genoemd. En dat terwijl de facilitaire producten, zeker die producten die dicht bij jouw klant liggen, bepalen of je klant zich wel of niet thuis voelt bij jouw organisatie. Daar zit het onderscheidend vermogen.
Een belangrijke rol
Het is meestal de taak van de facilitair manager om te laten zien dat zijn organisatieonderdeel voorbereid is op de ontwikkelingen die komen gaan door de visie, missie, strategie en de doelen van de organisatie te vertalen naar de facilitaire dienstverlening. Het belangrijkste is dat deze keuzes een positieve bijdrage leveren aan het primaire proces.
Tijdens deze training laten we je aan de hand van praktijkvoorbeelden kennis maken met de zes stappen die leiden naar een succesvol strategisch facilitair plan. Daarnaast bieden we jou de gelegenheid je eigen vraagstukken voor te leggen en hierover met je team te sparren.
“Een mismatch tussen de organisatie- en facilitaire visie heeft grote gevolgen voor jouw bedrijfsvoering, klanten en medewerkers.”
Jelle Tigelaar, manager
Programma
Dit is een incompanytraining met een programma op maat. Wij geven deze training bij jou of bij ons op kantoor, met uitsluitend deelnemers van jouw eigen organisatie. Het programma sluit aan op jouw specifieke situatie. Zo kun je de lesstof direct in jouw eigen omgeving of op jouw eigen situatie toepassen.