Details

  • Deelname is gratis
  • Bij Burgers' Zoo in Arnhem
  • Inspiratie- en actualiteitensessies

AAG organiseert de eerste editie van Payroll meets HR-dag op dinsdag 5 november 2019. Het belooft hét event van het jaar te worden.

Burgers’ Zoo

Met een programma boordevol kennis over actuele thema’s op het gebied van Payroll en HR op het bijzondere Koninklijke Burgers’ Zoo in Arnhem. Een dagvoorzitter en diverse sprekers inspireren u graag op deze dag. Zien wij u ook op 5 november 2019?

Apenstreken op de werkvloer

De eerste spreker, de dagvoorzitter, maken we graag al aan u bekend: bioloog en spreker Patrick van Veen. Patrick stelt in zijn lezingen het sociaal oergedrag centraal, oftewel de apenstreken die we op de werkvloer vertonen. Benieuwd? Bekijk  alvast zijn filmpje over ‘Waarom moeten ondernemers vlooien?’

Inspiratie- en actualiteitensessies

In de ochtend zijn er twee inspiratiesessies gepland, Youforce en Afas. Geeft u bij het aanmelden aan welke sessie u wilt bijwonen? In de middag worden o.a. door externe sprekers diverse actualiteitensessies verzorgd met zeer interessante onderwerpen. U leest er meer over onderaan deze pagina. Ook hiervoor ontvangen wij graag vooraf uw keuze. Bij het aanmelden kiest u twee actualiteitensessies waar u aan wilt deelnemen. Tevens heeft u in de middag de mogelijkheid om vragen te stellen op onze inspiratiemarkt. Uiteraard is het ook mogelijk om alleen deel te nemen aan het ochtend- of middagprogramma.

Dit is hét event van het jaar. Mis het niet!

Rob van Griensven Rob van Griensven manager sales & accountmanagement

Programma

  • Wat kunt u van deze dag verwachten?
  • 08.00 - 09.00 Vroege vogel rondleiding en ontbijt
  • 09.00 - 09.30 Ontvangst
  • 09.30 - 10.00 Welkomstpraatje
  • 10.00 - 11.00 Inspiratiesessie naar keuze: Youforce of Afas
  • 11.00 - 11.30 Pauze
  • 11.30 - 12.30 Vervolg Inspiratiesessie
  • 12.30 - 13.15 Lunch
  • 13.15 - 14.15 Apenspreker
  • 14.15 - 15.00 Actualiteitensessie naar keuze
  • 15.00 - 15.15 Intermezzo
  • 15.15 - 16.00 Actualiteitensessie naar keuze
  • 16.00 - 16.15 Afsluiting en prijsuitreiking
  • 16.15 - 17.00 Inspiratiemarkt / Vrije toegang park
  • 17.00 - 18.00 Borrel met een hapje en een drankje

Doelgroep

De Payroll meets HR-dag wordt speciaal georganiseerd voor salarisadministrateurs, personeelsadministrateurs, applicatiebeheerders en HR-professionals van zorgorganisaties. Ook managers bedrijfsvoering, managers HRM en managers personeel & organisatie zijn van harte welkom.

Inspiratiesessie Youforce

Binnen het Youforce portaal draagt AAG zorg voor het optimaal automatiseren van uw HR-processen. Hierbij zien we het maken van verbeter- en efficiencyslagen als een continu proces. Tijdens de inspiratiesessie laten we deze ontwikkelingen graag de revue passeren. U ontdekt nieuwe mogelijkheden, krijgt handige tips & tricks en daarnaast kunt u ervaringen uitwisselen met andere Youforce-gebruikers.

Inspiratiesessie Afas

Ook binnen Afas InSite automatiseren we verschillende HR-processen, waarbij we het maken van verbeter- en efficiencyslagen als een continu proces zien. Tijdens deze inspiratiesessie laten we graag ontwikkelingen binnen Afas zien, zodat u nieuwe mogelijkheden ontdekt en handige tips & tricks krijgt. Tijdens of na deze sessie kunt u ervaringen uitwisselen met andere Afas-gebruikers.

Meer over de actualiteitensessie in ronde 1

Zoals het er nu naar uitziet, gaat per 1 januari 2020 het arbeidsrecht op de schop met de komst van de WAB. Wat verandert er en hoe gaat u daarmee om? Tijdens deze sessie wordt u bijgepraat over de wijzigingen en krijgt u praktische tips.

In de praktijk blijkt dat veel organisaties geen of onvoldoende gebruik maken van de diverse voorzieningen en subsidiemogelijkheden die UWV biedt bij het in dienst nemen van een medewerker. Te denken valt aan loondispensatie, no-risk, job coaching, proefplaatsing, leertrajecten, maar natuurlijk ook het lage-inkomensvoordeel (LIV), het minimumjeugdloon (jeugd LIV) en het loonkostenvoordeel (LKV). Tijdens deze sessie informeren wij u over deze subsidiemogelijkheden.

Tijdens deze sessie wordt het proces van vordering tot loonbeslag nader toegelicht. Tevens worden bijzondere situaties doorgenomen, wordt besproken welk loonbeslag preferent is. Een zeer interessante sessie om aan deel te nemen.

In alle zorgbranches geldt een krappe arbeidsmarkt. Om die reden organiseren we voor u een sessie voor HR medewerkers en andere geïnteresseerden, over hoe u goede medewerkers werft voor uw organisatie en welke mogelijkheden een organisatie heeft om personeelstekorten tegen te gaan.

Meer over de actualiteitensessie in ronde 2

Per 1 april 2020 kunnen werkgevers met terugwerkende kracht vanaf 1 juli 2015 een compensatie aanvragen voor de transitievergoeding bij langdurig ziekte. Een erg actueel onderwerp waarover we u graag willen informeren.

Heeft u ook dringend behoefte aan diepgaande inzichten en kengetallen op het gebied van payroll en HR, dan moet u zeker aanschuiven bij deze pragmatische sessie over AAG Analytics! U wordt meegenomen in de wereld van data én visualisaties.

Zoals het er nu naar uitziet, gaat per 1 januari 2020 het arbeidsrecht op de schop met de komst van de WAB. Wat verandert er en hoe gaat u daarmee om? Tijdens deze sessie wordt u bijgepraat over de wijzigingen en krijgt u praktische tips.

Tot enkele jaren geleden werden planafdelingen in een dag of een week opgezet. Door druk op financiële middelen en een juiste verantwoording van de zorg willen veel organisaties vandaag de dag dit onderdeel verder professionaliseren. De vraag is, hoe pakt u dit aan? Hoe komt u tot een professionele organisatie van Planning & Roostering? Tijdens deze sessie wordt u meegenomen in een aantal uitgangspunten en mogelijkheden.

Geïnteresseerd in dit evenement?

  Datum Tijd Locatie Lunch Prijs
5 november 2019 08.00 / 09.00 - 18.00 Koninklijke Burgers' Zoo in Arnhem Inbegrepen gratis*
* Afmelden kan kosteloos tot 22 oktober, daarna of bij een no-show brengen wij €95 in rekening in verband met de gemaakte kosten
Inschrijven

Meer weten over Payroll meets HR? Neem contact met mij op!

Monique Otten
Monique Otten management assistente
073 6409751
m.otten@aag.nl