Details

  • Op uw of onze locatie
  • Prijs op aanvraag

Eén meldpunt voor uw klanten

Wilt u voor u zorgorganisatie één meldpunt inrichten waar uw klanten terecht kunnen met klachten, wensen, storingen en informatievragen? Of heeft u een facilitair meldpunt, dat u wilt uitbreiden naar een organisatiebreed servicepunt? Dan is deze incompanytraining er voor u en uw team!

Stappenplan en tools

Veel organisaties zijn momenteel bezig met de opzet van een (facilitair) servicepunt en het dat is voor iedere organisatie maatwerk. AAG heeft echter een stappenplan ontwikkeld dat handvatten en tools biedt bij de implementatie van een facilitair servicepunt, zónder de organisatiespecifieke situatie uit het oog te verliezen. Tijdens deze training maakt u kennis met het stappenplan, gaan we in op de mogelijkheden voor een facilitair servicepunt voor uw organisatie en kunt u ervaringen uitwisselen met collega’s uit uw vakgebied.

Een facilitair servicepunt draagt bij aan de tevredenheid van uw klanten en medewerkers.

Jelle Tigelaar Jelle Tigelaar manager

Programma

Dit is een incompanytraining met een programma op maat. Wij geven deze training bij u of bij ons op kantoor, met uitsluitend deelnemers van uw eigen organisatie. Het programma sluit aan op uw specifieke situatie. Zo kunt u de lesstof direct in uw eigen omgeving of op uw eigen situatie toepassen.

  • Voorbeeldprogramma
  • 09.00 - 09.30 Ontvangst met koffie en thee
  • 09.30 - 10.30 Kennismaking
  • 10.30 - 11.00 Waarom een facilitair servicepunt?
  • 11.00 - 11.15 Pauze
  • 11.15 - 12.00 Het stappenplan
  • 12.00 - 12.30 Casus/kennisdeling
  • 12.30 - 13.00 Afsluitende lunch

Doelgroep

Deze opleiding is geschikt voor het team dat verantwoordelijk is voor de facilitaire dienstverlening van een zorgorganisatie, zoals een facilitair manager, manager (hotel)services, manager bedrijfsbureau of manager verhuur.

Eindtermen

Na afloop van deze training heeft u  samen met uw team handvatten en tools om bij uw organisatie passend facilitair servicepunt te implementeren en dit tot een (groter) succes te maken.

Geïnteresseerd in deze incompanytraining?

Vraag een offerte aan

Meer weten over het facilitair servicepunt? Neem contact met mij op!

Jelle Tigelaar