Details

  • Meerdere locaties
  • Prijs op aanvraag

Veel organisaties zijn momenteel bezig met de opzet van een (facilitair) servicepunt. Eén meldpunt waar de klant terecht kan met klachten, wensen, storingen en informatievragen. Andere organisaties breiden hun huidige facilitaire meldpunt verder uit naar een organisatiebreed servicepunt.

Dit is voor iedere organisatie maatwerk. AAG heeft echter een stappenplan ontwikkeld dat handvatten en tools biedt bij de implementatie van een facilitair servicepunt, zónder de organisatiespecifieke situatie uit het oog te verliezen. In deze workshop maakt u kennis met het stappenplan, gaan we in op de mogelijkheden voor een facilitair servicepunt voor uw organisatie en kunt u ervaringen uitwisselen met collega’s uit uw vakgebied.

Een facilitair servicepunt draagt bij aan de tevredenheid van uw klanten en medewerkers.

Jelle Tigelaar Jelle Tigelaar manager

Programma

  • Wat kunt u van deze dag verwachten?
  • 09.00 - 09.30 Ontvangst met koffie en thee
  • 09.30 - 10.30 Kennismaking met AAG en de andere deelnemers
  • 10.30 - 11.00 Waarom een facilitair servicepunt?
  • 11.00 - 11.15 Pauze
  • 11.15 - 12.00 Het stappenplan
  • 12.00 - 12.30 Casus/kennisdeling
  • 12.30 - 13.00 Afsluitende lunch

Doelgroep

Deze opleiding is geschikt voor iedereen die verantwoordelijk is voor de facilitaire dienstverlening van een zorgorganisatie, zoals een facilitair manager, manager (hotel)services, manager bedrijfsbureau of manager verhuur.

Eindtermen

Na afloop van deze workshop heeft u handvatten en tools om een bij uw organisatie passend facilitair servicepunt te implementeren en dit tot een (groter) succes te maken.

Geïnteresseerd in deze demosessie?

Vraag een offerte aan

Meer weten over het facilitair servicepunt? Neem contact met mij op!

Jelle Tigelaar