Details

  • Op (anderhalve-meter-afstand op) uw locatie of via een webinar
  • Programma op maat
  • €1.500 voor maximaal 10 deelnemers

Een gastvrij ontvangst en verblijf in een 1,5 meter zorgomgeving

Sinds 11 mei wordt op 25 ouderenzorglocaties weer beperkt bezoek toegelaten. Het is noodzaak om bewoners en zorgverleners te beschermen tegen het coronavirus en de verdere verspreiding hiervan. Daarnaast is er ook het besef dat het een intensieve periode voor ouderen en hun naasten is, doordat ouderenzorglocaties geen bezoek mogen ontvangen. Ouderen kunnen sociaal geïsoleerd raken of zich eenzaam voelen, ondanks alle prachtige en creatieve initiatieven en oplossingen die ontstaan zijn.

Lichtpuntje

Deze spannende eerste stap, gefaseerd en gecontroleerd versoepelen van de bezoekregeling is ook een lichtpuntje. Naast de strikte voorwaarden ten aanzien van hygiëne, beschermingsmiddelen,  personeelsbezetting en 1,5 meter afstand houden, ontstaat ruimte voor verbinding en persoonlijk  contact met dierbaren.

Zijn uw medewerkers er klaar voor?

Gastvrije zorg draait om menselijke interactie, gevoel en persoonlijke aandacht. Het thuis voelen in een veilige en prettige omgeving. Maar hoe creëert uw zorgorganisatie een gastvrije beleving en bejegening richting gasten, bewoners, cliënten en medewerkers in een anderhalve-meter-zorgomgeving?

Doel: veilig en gastvrij de deuren weer openen

Tijdens onze training ‘Anderhalve-meter-gastvrij’ (digitaal of uiteraard op 1,5 meter) gaan we in op het belang van gastvrijheid, tevredenheid en beleving binnen een 1,5 meter zorgomgeving, we reiken handvatten aan en geven tips over hoe u en uw medewerkers persoonlijk kunnen bijdragen aan deze veilige en gastvrije omgeving. We creëren bewustwording en focus op houding en gedrag. We laten zien aan welke knoppen u kunt draaien om het continu proces van gastvrije zorg te starten en maximaal effect kunt bereiken. Met uiteindelijk concrete gezamenlijke en individuele doelen; wat willen we juist doen of juist laten. Zodat u veilig en gastvrij uw deuren weer kunt openen.

Veilig en gastvrij de deuren weer openen

Remko van der Graaff Remko van der Graaff manager hospitality & facilitair

Programma

De mogelijkheden en combinaties voor het inhoudelijke programma zijn eindeloos en op uw specifieke situatie af te stemmen. Zo haalt u het beste rendement uit de training! Wij geven de training bij u op kantoor (op anderhalve meter) of via een webinar. Daarnaast:

  • is 10 het maximaal aantal deelnemers
  • zijn deelnemers uitsluitend van uw organisatie
  • duurt de training 3,5 uur en in digitale vorm 2 uur
  • zijn de kosten van de training €1.500 of €150 per persoon

Doelgroep

De incompanytraining is uitermate geschikt voor gastvrouwen en -heren, receptie- en facilitair medewerkers.

Eindtermen

Met deze incompanytraining Anderhalve-meter-gastvrij’ gaan wij (digitaal of uiteraard op 1,5 meter) in op:

  • het belang van gastvrijheid, tevredenheid en beleving binnen een anderhalve-meter zorgomgeving;
  • handvatten en tips over hoe u en uw medewerkers persoonlijk kunnen bijdragen aan deze veilige en gastvrije omgeving;
  • bewustwording en focus op houding en gedrag;
  • de knoppen waaraan u kunt draaien om het continu proces van gastvrije zorg te starten en maximaal effect kunt bereiken;
  • concrete gezamenlijke en individuele doelen; wat willen we juist doen of juist laten.

Zodat u veilig en gastvrij uw deuren weer kunt openen.

Geïnteresseerd in deze incompanytraining?

Vraag een offerte aan

Meer weten over deze incompanytraining of over hospitality in de zorg? Neem contact met mij op!

Irene van Looy