Het pad dat uw cliënten binnen uw organisatie bewandelen, is digitaal en administratief ondersteund. Van binnenkomst tot mutaties in zorgdienstverlening en vertrek. Verschillende afdelingen en disciplines zijn verantwoordelijk voor de zorg- en cliëntregistratieve processen binnen uw organisatie. Weet u hoe u deze disciplines zo effectief mogelijk laat samenwerken?
Eigen taal
Zorgregistratie- en verantwoording is een vak apart. Met een eigen taal, eigen systemen en eigen verantwoordelijkheid. En die verantwoordelijkheid is dat alle opbrengsten volledig zijn. Dat vereist inzicht in het declaratieproces. Zowel binnen de Wlz, ZvW, Wmo als bij andere opbrengststromen.
Inrichten en vertalen
Onze mensen weten waar het over gaat. Zij beheersen de verschillende berichtenstromen, leggen de link naar zorgregistratiesystemen en richten de informatievoorziening rondom productieregistratie in. Daarnaast vertalen zij de regels van gemeenten, zorgkantoren en verzekeraars naar de organisatie, zorgen voor scholing van teamleiders en locatiemanagers in het registratieproces en zorgen er voor dat de afkeur van productie uiteindelijk opnieuw wordt gedeclareerd.
Mijn persoonlijke motivatie is écht een verbeterslag te leveren voor de totale organisatie.
Petra Anand manager
Kenmerken
De experts van AAG:
- weten alles van de verschillende berichtenstromen;
- leggen de link naar zorgregistratiesystemen;
- richten de informatievoorziening rondom de productieregistratie in;
- vertalen de regels van gemeenten, zorgkantoren en verzekeraars naar de organisatie
- trainen teamleiders en locatiemanagers in het registratieproces;
- zorgen ervoor dat de afkeur van productie uiteindelijk opnieuw wordt gedeclareerd.
Voordelen
De belangrijkste voordelen zijn:
- een efficiënte en verbeterde samenwerking tussen zorg en back-office;
- gestroomlijnde processen rondom uw zorgregistratie en -facturatie;
- teamleiders en locatiemanagers zijn op de hoogte van het registratieproces;
- de afkeur van productie wordt opnieuw gedeclareerd.
Mogelijkheden
Wat uw vraag of behoefte rondom zorgregistratie, -declaratie en facturatie ook is, bij ons krijgt u het antwoord. Hoe wij dat doen? Door meer te bieden dan een oplossing. Zo helpen wij u bijvoorbeeld bij het:
- begeleiden van verandertrajecten;
- verbeteren van de onderlinge samenwerking tussen diverse afdelingen die betrokken zijn bij de zorg- en cliëntregistratieve processen;
- afstemmen van de processen rondom zorg en de financiële afhandeling;
- trainen van medewerkers;
- tijdelijk invullen van functies op de zorg- en cliëntenadministratie.
Continuïteit administratieve klantproces
Hoe zorgen we voor continuïteit in ons administratieve klantproces? Dat was de vraag van BrabantZorg
Kom jij bij ons werken?
Wij zijn op zoek naar diverse professionals die ons team komen versterken.