Over dit artikel

Baalderborg Groep is een zorgorganisatie voor ouderen, gehandicapten en kind&jeugd. De organisatie heeft ruim 80 locaties in Drenthe en Overijssel met voorzieningen op het gebied van wonen, werken, dagactiviteiten, logeren en recreatie.

Ankie Langemaat, Hoofd Cliëntenservice bij Baalderborg Groep, vertelt waarom de organisatie heeft gekozen voor de dienstverlening van AAG.

Vraag van Baalderborg Groep

Als gevolg van langdurige ziekte van één van de medewerkers op de afdeling cliëntenadministratie en de selectie en implementatie van een nieuw ECD was Baalderborg Groep op zoek naar tijdelijke ondersteuning op de going concern activiteiten. Het ging o.a. om het berichten-, mutatie- en declaratieverkeer op de cliëntenadministratie en in een later stadium implementatie nieuwe release van iWlz 2.0.

Oplossing van AAG

Eén van de specialisten van AAG is op detacheringsbasis aan de slag gegaan met de vraagstukken van Baalderborg Groep.

Waarom AAG

De ervaringen met AAG zijn zeer positief. Ze “leveren” medewerkers die snel beschikbaar zijn, kennis van zaken hebben en de werkzaamheden snel en efficiënt oppakken.

Meerwaarde van AAG

De specialisten van AAG zijn enthousiast, gedreven, proactief, nauwkeuring, communicatief, maken snel contacten en pakken dingen snel op.

Vrijwel direct na onze aanvraag maakte AAG een specialist beschikbaar voor de opdracht, die meteen aan de slag ging bij ons.

Ankie Langemaat Hoofd Cliëntenservice

Deel deze referentie

Meer weten over de cliëntadministratie? Neem contact met mij op!

Florian Massain